Hem començat a mesurar la qualitat.
Volem saber si els nostres serveis són bons.
Així podrem millorar-los.
Com ho fem?
Fem enquestes.
Les fem a:
- Les persones que utilitzen els nostres serveis.Les seves famílies.
- Els treballadors.
- Altres entitats.
La sociòloga Daniela Aguirre dirigeix aquest treball.
Les enquestes són anònimes i segures.
Amb els resultats farem un informe.
L’informe dirà:
- El que fem bé.
- El que podem millorar.
Utilitzarem l’informe per prendre decisions.
I per fer canvis que ajudin les persones.
També hem tingut reunions.
Reunions amb els treballadors d’ADIMIR.
A les reunions parlem de:
- Els serveis que oferim.
- Les condicions de treball.
- El que funciona bé.
- El que podem millorar.
Aquestes xerrades ens donen informació molt útil.
A ADIMIR creiem que per millorar s’ha d’escoltar.
Escoltem totes les persones.
Posem en pràctica les seves idees.
I aprenem junts.
Gràcies per participar.
Seguim treballant junts.
Treballem per oferir un servei de qualitat. 💙



