Què és un Esplai?
Un Esplai és una activitat de la Fundació ADIMIR.
Es fa els dissabtes a la tarda.
És per a joves de 15 anys o més.
Hi ha tres monitors que dirigeixen les activitats.
Què es fa en l’Esplai?
Es fan activitats educatives.
Són activitats diferents de les del col·legi.
Són activitats diferents de les de casa.
Aprenem divertint-nos.
Exemple d’activitat
Dissabte passat vam fer pintura i dibuix.
Els joves van poder expressar emocions.
També van poder transmetre missatges.
I van poder pensar sobre el món que els envolta.
Com és l’horari?
L’Esplai és tots els dissabtes.
Comença a les 4 i mitja de la tarda.
Acaba a les 6 i mitja de la tarda.
T’agradaria participar?
Si tens 15 anys o més i vols venir, escriu-nos.
Escriu un correu a Carolina de ADIMIR.











