
El 7 de març els infants i joves de l’esplai
vam anar d’excursió al CosmoCaixa de Barcelona.
Què és el CosmoCaixa?
El CosmoCaixa és un museu de ciència.
Allà vam visitar una exposició sobre extraterrestres.
Què vam aprendre?
Una treballadora del museu
ens va explicar informació sobre l’univers.
També ens va parlar de la possibilitat
de vida fora del planeta Terra.
Durant la visita també vam tenir temps
per esmorzar i descansar.
Què més vam fer al museu?
Vam entrar al planetari.
Allà vam veure l’activitat
“Postals d’un altre món”.
En aquesta activitat vam aprendre coses
sobre els planetes i l’espai.
També vam visitar el Bosc Inundat.
El Bosc Inundat és un espai
que recrea una selva amb plantes i animals.
Ens va agradar molt la sortida.
Vam aprendre coses noves.
Vam compartir el dia amb els companys i companyes.
I vam gaudir molt de l’experiència.









