Avui ens ha visitat un grup de persones importants.
Eren d’un partit polític que es diu Esquerra Republicana de Catalunya.
Ens van visitar dos diputats del Parlament de Catalunya:
- Juli Fernàndez Olivares.
- Najat Driouech Ben Moussa.
També van venir regidors i regidores de l’Ajuntament de Montcada i Reixac:
- Jordi Sánchez Escrigas.
- Judit Rodríguez i Moreno.
- Gerard Garrido Gutiérrez.
- Laura Tort Sàez.
Els ensenyem el nostre treball diari. Els parlem de la inclusió. Els parlem dels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual.
Els comptem els nostres projectes. Els comptem els nostres reptes. Els comptem els nostres èxits.
És molt important que les institucions públiques col·laborin amb entitats com la nostra.
Us donem les gràcies pel vostre interès. Us donem les gràcies pel vostre compromís amb la gent del nostre poble i de Catalunya.
Continuem treballant junts.Volem una societat més justa.Volem una societat més inclusiva per a totes les persones.







