
S’ha creat un equip de salut comunitària
als dos CAP de Montcada i Reixac.
Aquest equip treballa amb entitats del territori
per fer projectes per a la comunitat.
En aquest context,
l’equip ha visitat la Fundació ADIMIR.
Què fam fer?
Durant la visita:
- Vam compartir informació
- Vam explicar els nostres serveis
- Vam conèixer millor el treball de cada entitat
També vam parlar de com podem col·laborar.
Per què es important?
Treballar amb altres entitats és molt important.
Això ens ajuda a:
- Donar una millor atenció
- Entendre millor les necessitats
- Treballar de manera conjunta
Conclusión
A ADIMIR valorem molt aquesta visita.
Seguirem treballant en xarxa
per ajudar millor a les persones.



