Actualitat Adimir

Comparteix ;)

ADIMIR presenta els resultats de l’informe de qualitat – Lectura fácil
ADIMIR presenta los resultados del informe de calidad

El 20 de març, ADIMIR va realitzar una jornada
per presentar els resultats de l’informe de qualitat.

La sociòloga Daniela Aguirre
va explicar els resultats.

Què s’ha fet?

Durant els darrers mesos, ADIMIR
ha recollit opinions de:

  • Persones usuàries
  • Famílies
  • Professionals
  • Entitats externes

S’han utilitzat enquestes
i grups de conversa.

Quins resultats hi ha?

Els resultats són, en general, positius.

Es valora bé:

  • L’atenció
  • El treball de l’equip

També hi ha aspectes a millorar.

Conclusió

A ADIMIR creiem que escoltar és clau
per millorar els serveis cada dia.

Amb la teva ajuda, aconseguirem molt més. Col·labora.

Aquest projecte ha crescut gràcies a l’esforç i les aportacions de les famílies afectades. Ara és el moment que més persones s’involucrin i marquin la diferència.