La Fundació ADIMIR té una activitat els dilluns.
Es diu “Circ Social”.
És d’oci inclusiu.
Està dins del Projecte LIAC.
L’activitat és un èxit.
Genera molts somriures.
Els números de l’activitat
12 participants.
10 nois i 2 noies.
12 famílies se’n van beneficiar.
Per fer-ho possible hi va haver un gran equip:
¿Per què funciona tan bé?
Circ Social funciona bé per tres raons:
1. Una persona de suport per a cada participant.
Cada nen o nena té el seu monitor o monitora.
Si cal, en pot tenir dos.
Així l’atenció és personalitzada i segura.
2. Comunicació accessible per a tothom.
Fem servir SAAC.
Aquests sistemes ajuden a tots a entendre’s i participar.
3. Treballem amb altres entitats.
No estem sols.
Col·laborem amb altres entitats i ajuntaments.
També tenim finançament de la Generalitat de Catalunya.
Això fa el projecte més fort.
Circ Social és més que una activitat.
És un espai per crear comunitat.
És un espai on tothom pot aprendre i divertir-se.
Demostra que l’oci inclusiu i de qualitat és possible.



