Actualitat Adimir

Comparteix ;)

Circ Social: lleure inclusiu els dilluns

La Fundació ADIMIR té una activitat els dilluns.
Es diu «Circ Social».
És d’oci inclusiu.
Està dins del Projecte LIAC.
L’activitat és un èxit.
Genera molts somriures.

LIAC vol dir
Lleure Inclusiu
amb Accessibilitat
cognitiva

Els números de l’activitat

12 participants.
10 nois i 2 noies.
12 famílies se’n van beneficiar.

Per fer-ho possible hi va haver un gran equip:

  • 2 professors especialistes en circ.

  • 14 monitors i monitores.

  • 3 persones de voluntariat inclusiu.

  • En total, s’hi van dedicar 80 hores.

¿Per què funciona tan bé?

Circ Social funciona bé per tres raons:

1. Una persona de suport per a cada participant.
Cada nen o nena té el seu monitor o monitora.
Si cal, en pot tenir dos.
Així l’atenció és personalitzada i segura.

2. Comunicació accessible per a tothom.
Fem servir SAAC.
Aquests sistemes ajuden a tots a entendre’s i participar.

3. Treballem amb altres entitats.
No estem sols.
Col·laborem amb altres entitats i ajuntaments.
També tenim finançament de la Generalitat de Catalunya.
Això fa el projecte més fort.

SAAC són
Sistemes
Alternatius i
Augmentatius de
Comunicació.
Per exemple,
pictogrames

Circ Social és més que una activitat.

És un espai per crear comunitat.

És un espai on tothom pot aprendre i divertir-se.

Demostra que l’oci inclusiu i de qualitat és possible.

Amb la teva ajuda, aconseguirem molt més. Col·labora.

Aquest projecte ha crescut gràcies a l’esforç i les aportacions de les famílies afectades. Ara és el moment que més persones s’involucrin i marquin la diferència.