Actualitat Adimir

Comparteix ;)

Formació sobre sexualitat i diversitat funcional – Lectura fàcil

El 13 de febrer de 2026, de 9 a 11 del matí,
es va fer una formació en el CAID Montcada
de la Fundació ADIMIR

La formació va ser sobre sexualitat i diversitat funcional.
La formció la va fer Gemma Deulofeu.
Ella és:

  • Psicòloga
  • Sexòloga
  • Terapeuta familiar i de parella

De què es va parlar en la formació?

A la formació es va parlar de:

  • La sexualitat.

  • L’afecte i les relacions.

  • Els drets sexuals.

  • La intimitat.

  • El consentiment.

  • El paper dels i les professionals.

  • Com acompanyar situacions difícils amb respecte.

Per a què va servir la formació?

La formación va a ajudar a:

  • Aprendre coses noves.

  • Entendre millor la sexualitat.

  • Respectar els drets de totes les persones.

  • Oferir millors suports.

  • Cuidar el benestar de les persones amb diversitat funcional.

La formació va ser un espai per a aprendre,
parlar i reflexionar junts.

formación sobre sexualidad y diversidad funcional - ADIMIR
Amb la teva ajuda, aconseguirem molt més. Col·labora.

Aquest projecte ha crescut gràcies a l’esforç i les aportacions de les famílies afectades. Ara és el moment que més persones s’involucrin i marquin la diferència.