Actualitat Adimir

Comparteix ;)

Campanya solidària de rentat de cotxes a l’INS Jaume Mimó – Lectura Fàcil
Lavado de coches solidario - Fundación Adimir

Què hem fet?

Hem fet una campanya solidària de rentat de cotxes.
Hem rentat cotxes per ajudar i treballar en equip.

L’activitat s’ha fet durant dos dies, de 8.00 a 13.00 hores.

Han participat:

  • 11 joves de l’Associació Alfredo de Montcada

  • La Fundació Adimir

  • Professionals d’Adimir

  • L’INS Jaume Mimó de Cerdanyola

  • Professors i professores de l’institut

Els joves participants són:

Mamadu, Mamadi, Cheikh, Saliou, Foady, Dalla, Ababacar, Sully, Molamin, Isra i Mariano.

También han participado Luis Pa, Meri, Aina i Carolina

Què ha aportat cadascú?

L’institut ha cedit:

  • La pista deportiva

  • Carpes

  • Material

El professorat ha aportat els seus cotxes.

La Fundació Adimir ha aportat:

  • Productes de neteja

  • Organització de l’activitat

  • Refrigeri i esmorzar

Què hem aconseguit?

Hem rentat un total de 30 cotxes.

Els joves han rebut una compensació econòmica pel seu treball.

Com ha estat l’activitat?

Ha estat una activitat amb molta calor i esforç.

Però també ha estat una activitat de treball en equip, companyonia i aprenentatge.

Què ens han dit?

El director de l’institut ha enviat un missatge d’agraïment:

Moltes gràcies a tots per l’esforç i l’excel·lent feina realitzada. Estem molt contents i
agraïts.

Resultat final

L’activitat ha estat un èxit.
Hem treballat junts i hem aconseguit molt bons resultats.

La Fundació Adimir continua realitzant activitats per aprendre, participar i créixer junts.

Amb la teva ajuda, aconseguirem molt més. Col·labora.

Aquest projecte ha crescut gràcies a l’esforç i les aportacions de les famílies afectades. Ara és el moment que més persones s’involucrin i marquin la diferència.