
Quina activitat vam fer?
El dia 22 de juny,
un grup d’infants i joves d’ADIMIR
va participar en una activitat de vela inclusiva.
L’activitat es va fer
al Port de Mataró.
Què és la vela inclusiva?
La vela inclusiva
permet que totes les persones
puguin gaudir del mar i de la navegació.
Les activitats s’adapten
a les necessitats de cada participant.
Què vam fer?
Els participants van fer
un passeig en veler.
Durant l’activitat,
van gaudir del mar,
del bon temps
i de la companyia dels seus companys i companyes.
També van compartir moments
de diversió i aprenentatge.
Com va ser l’experiència?
L’experiència va ser molt positiva.
Tots els participants
van gaudir molt de la jornada.
Va ser un dia especial
i ple de bons moments.
Des d’ADIMIR
volem agrair a Vela Mataró.
Tambié a la Regidoria d'Esports de Montcada i Reixac,
a través de la Diputació de Barcelona.
Esperem tornar-hi l’any vinent!






