Actualitat Adimir

Comparteix ;)

Projecte CAID PLUS – Lectura fàcil

1. Què és el Projecte CAID PLUS?

És un servei d’atenció durant el dia.
És un projecte per a joves d’entre 21 i 29 anys.
És per a joves amb discapacitat intel·lectual o TEA.

2. Quin és l’objectiu del projecte?

Ajuda els joves a ser més autònoms.
Ajuda els joves a fer el seu projecte de vida.
Evita que els joves es quedin sols a casa.

3. Quines activitats es fan?

Es fa acompanyament emocional i personal.
Es fan activitats de lleure i per conèixer amics.
Es fan espais de formació per trobar feina.
Es fan activitats per aprendre a viure sols.

4. Quin benefici té per a les famílies?

Les famílies tenen més temps per descansar.
Ajuda a la conciliació de la família.

5. Quant costa el servei?

El preu és de 285 euros al mes.
Tots els serveis estan inclosos en el preu.
No es perd la prestació de la llei de la dependència.

6. Com es pot demanar una plaça?

S’ha d’escriure un correu a carolinaib@adimir.org.
La fundació farà una reunió amb tu per explicar-ho tot.
ADIMIR t’ajudarà en tot el procés de la matrícula.

Proyecto CAID PLUS de la Fundación ADIMIR
Amb la teva ajuda, aconseguirem molt més. Col·labora.

Aquest projecte ha crescut gràcies a l’esforç i les aportacions de les famílies afectades. Ara és el moment que més persones s’involucrin i marquin la diferència.