
1. Què ha fet Adimir?
Adimir ha visitat la Unitat AIDA.
La Unitat AIDA és un servei especialitzat
de la Fundació Concepció Juvanteny.
Aquest servei està a Ripollet.
2. ¿Qué hace la Unidad AIDA?
Què fa la Unitat AIDA?
La Unitat AIDA ajuda a reparar els danys
de les persones que han patit abusos.
Treballa amb:
- Nens i nenes
- Joves
- Persones adultes
També ajuda a la família de la persona afectada.
La Unitat AIDA ofereix suport jurídic
(ajuda amb els temes de justícia).
Evita que la persona torni a patir pel mateix abús.
3. Per què és important aquesta visita?
Les persones amb discapacitat tenen més risc
de patir abusos.
Per això és necessari prevenir i detectar els abusos aviat.
Adimir vol aprendre eines per:
- Prevenir els abusos.
- Detectar els abusos aviat.
- Acompanyar bé les persones que han patit abusos.
4. Què vol aconseguir Adimir?
Adimir vol crear espais segurs i respectuosos
per a totes les persones.
Adimir vol treballar amb serveis especialitzats
per donar una millor atenció.
Aquesta col·laboració és un pas més per ajudar
les persones més vulnerables (les que tenen més risc).



