1. Què hem fet?
Hem fet un cafè relacional a ADIMIR.
Ha estat el dia 22 d’abril.
Qui ha participat?
Ha vingut Ibtisam Elmarini.
És advocada experta en immigració i protecció internacional.
3. Què hem fet durant la sessió?
Hem parlat de la regularització extraordinària.
Hem resolt dubtes.
Hem compartit experiències i casos concrets.
4. Com ha estat l’espai?
Ha estat un espai tranquil i de confiança.
Les persones s’han sentit escoltades i acompanyades.
5. Per què és important?
Perquè darrere de cada situació hi ha una història.
És important entendre, escoltar i ajudar.
6. Resultat de la trobada
La valoració ha estat molt positiva.
ADIMIR continua treballant per crear espais d’ajuda, suport i inclusió.







