
1. Què hem fet?
Hem anat d’excursió a l’Aquarium.
La sortida va ser el dissabte 25 d’abril.
2. Qui ha participat?
Han participat els infants i joves d’ADIMIR.
3. Què hem fet?
Hem visitat l’Aquarium.
Hem vist animals marins.
Hem après coses noves.
4. Com ha estat l’activitat?
L’activitat ha anat molt bé.
Tot ha estat tranquil i organitzat.
5. Els hi ha agradat?
Sí, els ha agradat molt.
Han gaudit de l’experiència.
6. Resultat de la sortida
La sortida ha estat un èxit.
Gràcies a les famílies per la confiança.
ADIMIR continua fent activitats per aprendre i gaudir.







